Якщо у вас при запуску браузера підвисає панель завдань у будь-якого користувача сервера на деякий час або на зовсім, допоможуть деякі дії. При цьому процесор використається близько 25%, а оперативна пам'ять фактично не використовується.
Отже:
1) Видаліть ключі в HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Software\Microsoft\TIP\TestResults\
2) Відключіть службу TabletInputService (Служба сенсорної клавіатури та панелі рукописного введення), якщо ви не можете цього зробити, спробуйте перейменувати tabtip.exe і tabtip32.exe
3) Перезавантажте сервер
* Якщо ви не можете вимкнути службу TabletInputService або перейменувати її, то викликаєте командну строку з правами адміністратора і вводите почерзі:
taskkill /f /IM tabtip.exe
taskkill /f /IM tabtip32.exe
takeown /F "C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\ink\tabtip.exe"
cacls "C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\ink\tabtip.exe" /T /E /P Administrators:F
cacls "C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\ink\tabtip.exe" /T /E /P SYSTEM:F
ren "C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\ink\tabtip.exe" tabtip.exe.old
takeown /F "C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Ink\tabtip32.exe"
cacls "C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Ink\tabtip32.exe" /T /E /P Administrators:F
cacls "C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Ink\tabtip32.exe" /T /E /P SYSTEM:F
ren "C:\Program Files (x86)\Common Files\microsoft shared\Ink\tabtip32.exe" tabtip32.exe.old
Reg Delete HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Software\Microsoft\TIP\TestResults\ /f